منابع لاتین

برنامه نویسی وب مخصوص مبتدیان

بهترین کتاب برنامه نویسی  وب مخصوص مبتدیان که در سال 2019 می توانید مطالعه کنید.

با سلام امروز میخوام یک کتاب جدید رو از نویسنده جان داکت به شما معرفی کنم . این کتاب مربوط به برنامه نویسی تحت وب رشته ی مهندسی کامپیوتر می باشد . کتاب طراحی سایت بخش فرانت اند توسعه وب رو به صورت ساده و بخصوص برای کسانی که اطلاعات پیش نیازی از این حوزه ندارند رو توضیح داده است.

درخواست کنید

از این کتاب می توانید برای یادگیری توسعه وب خود استفاده کنید.  برای درخواست خرید می توانید به وب سایت ما مراجعه کنید. همینطور برای دیدن این محصول در صفحه آمازون هم روی لینک کلیک کنید. ما این کتاب را در صورت امکان با هزینه مناسب و ارسال به موقع به شما تحویل خواهیم داد. در صورت بروز هر گونه سوال به صفحه سوالات ما سر بزنید.

درباره عنوان :

عنوان این کتاب با نام لاتین HTML & CSS, and JavaScript & JQuery (2 book set) by Jon Duckett و نام فارسی یادگیری زبان های اچ تی ام ال و سی اس اس و جاوا اسکریپت و جیکوئری است . محتوای این کتاب ها کاملا مناسب و کافی برای کسانی است که می خواهند برنامه نویسی فرانت اند را به آسانی فرا بگیرند. کتاب مذکور  در دو جلد شکیل ارائه شده که یک جلد آن به توضیح مباحت HTML و CSS و جلد دیگر مربوط به مباحث Javascript و جی کوئری می باشد . ورژن اصلی این کتاب ها بسیار شکیل بوده و رغبت به مطالعه آن را زیاد می کند.

 

جان داکت

درباره نویسنده

کتاب های این نویسنده بی جهت معروف و محبوب نشده اند . جان داکت سابقه خوبی در موضوع بندی و فصل بندی مباحث خود دارد . کتاب های این شخص تنها یک کتاب نوشتاری نیستند ، اون ها به خوبی دارای تصاویر شماتیک و رسم های زیبا و چشم نواز می باشند. 

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا